En presentation av Ellen!

Hej! Jag heter Ellen och är också född 99! Älskar hästar och mina djur (och Ester och Mollie såklart) <3 ! Annars gillar jag att dansa och sjunga t.ex. Jag har en egen häst som heter Söstholm Kidman (Kidden)! <3 Han är en brun connemaravalack med en stjärn i pannan! Jättesnäll! Jag har haft Kidden som min egen i snart 2 månader men innan dess har vi skött och ridit honom mycket. Han gick inte igenom besiktningen direkt pga att han inte gick helt rent på bakbenen på böjda spår. Vi hängde kvar (så värt det) och hjälpte till att rehabilitera honom. Så gick han igenom tillslut och så är man hästägare nu! <3 Kidden har kvalat till EM i fälttävlan, men de närmaste åren har har mest hoppat. Jag har också hoppat mest men ska börja träna dressyr för tränare ordentligt också. Lite sugen på fälttävlan men det kommer nog inte i sådanna fall på ett bra tag! :) Jag har också en golden retriver som heter Lukas och fyra kaniner: Lovis, Rosa, Ainie och Jackie. <3
Ha det bäst! Kram Ellen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad Kidden var ett gulligt namn! :)

2012-04-07 @ 16:56:43
Postat av: Ellen

Tack så mycket! Vad gullig du är! <3

2012-04-08 @ 18:45:01
URL: http://foreverponny.blogg.se/
Postat av: Ester

Du och Kidden passar super bra tillsammans!!!! <3

2012-04-09 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0