En presentation av Mollie

Tjenare Tjenare! :)
Jag heter Mollie och är född 99. Älskar hästar över allt annat, och så klart mina bästa kompisar Ellen & Ester ♥ Sen tycker jag vädligt mycket om att fota och redigera, och pilla på designer! ♥ Rider på ridskola en gång i veckan, jobbar i stallet en gång i veckan och får som betalning att rida varannan gång så varannan vecka rider jag två gånger på ridskola. Har en medryttar ponny vid namn Melitta som är fjording och världens sötaste.  Är hos henne två gånger i veckan. Melitta är en envis liten fröken som gärna springer när hon får chansen, och ibland kan hon bli lite tung i munnen. Men hon är hur söt och snäll som helst och älskar att gosa! :D


Jag & Melitta


En bild som jag har fotat och redigerat :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Du och Melitta är så söta tillsammans!! Underbar bild! Du är såå duktig!!! <3 <3 <3

2012-04-08 @ 19:18:53
URL: http://foreverponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0